Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 18.8.2020 jsem uzavřel se společností O2 smlouvu pod zákaznickým číslem 0600180411 a složil jistinu ve výši 4000,-Kč na poskytování služby internet do notebooku přes USB modem, který jsem také zakoupil. Společnost O2 mi měla zasílat faktury za službu na moji emailovou adresu JaromirRipel@email.cz. Nikdy jsem však žádnou fakturu neobdržel, tak jsem předpokládal, že služby jsou hrazeny ze složené jistiny. Společnost O2 mi zastavila poskytování služby a dnes jsem obdržel písemnou upomínku úhrady dlužné částky s odvoláním na předchozí upomínky, které jsem však nikdy neobdržel. Takovéto jednání za strany společnosti O2 a.s. považuji za velice neseriozní a budu nucen se se stížností obrátir na Český telekomunikační úřad.
Dne 25.11. 2020
Ing. Jaromír Ripel
Donutit společnost O2 a.s k serioznímu jednání a dodržování povinnosti.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 63 odst. 1 písm. f) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, musí být ve smlouvě smlouvě o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo připojení k veřejné komunikační síti srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem uvedena vždy informace o termínech a způsobu vyúčtování ceny a placení. Společnost musí vyúčtování zasílat spotřebiteli způsobem, který si strany sjednaly ve smlouvě. Pokud společnost takto nejednala, porušení této smluvní povinnosti není možné přičítat k tíži spotřebiteli a jakkoliv ho za to sankcionovat. Pokud se společnost smluvního ujednání držela a jednalo podle něj, jedná se o prodlení na straně spotřebitele, z něhož společnost může vyvozovat v souladu se smlouvou a zákonem pro spotřebitele mnohdy nepříznivé důsledky.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti - tj. s tím, že mu byla služba podle jeho slov neprávem odpojena - může uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Napsal jsem vám na email, abychom se mohli domluvit na řešení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.