Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46464Neoprávněné zrušení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2020, před 4 lety

Jaromír Ripel

Znění stížnosti

Dne 18.8.2020 jsem uzavřel se společností O2 smlouvu pod zákaznickým číslem 0600180411 a složil jistinu ve výši 4000,-Kč na poskytování služby internet do notebooku přes USB modem, který jsem také zakoupil. Společnost O2 mi měla zasílat faktury za službu na moji emailovou adresu JaromirRipel@email.cz. Nikdy jsem však žádnou fakturu neobdržel, tak jsem předpokládal, že služby jsou hrazeny ze složené jistiny. Společnost O2 mi zastavila poskytování služby a dnes jsem obdržel písemnou upomínku úhrady dlužné částky s odvoláním na předchozí upomínky, které jsem však nikdy neobdržel. Takovéto jednání za strany společnosti O2 a.s. považuji za velice neseriozní a budu nucen se se stížností obrátir na Český telekomunikační úřad.
Dne 25.11. 2020
Ing. Jaromír Ripel


Požadované řešení

Donutit společnost O2 a.s k serioznímu jednání a dodržování povinnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 11:45, před 4 lety

Dle ustanovení § 63 odst. 1 písm. f) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, musí být ve smlouvě smlouvě o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo připojení k veřejné komunikační síti srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem uvedena vždy informace o termínech a způsobu vyúčtování ceny a placení. Společnost musí vyúčtování zasílat spotřebiteli způsobem, který si strany sjednaly ve smlouvě. Pokud společnost takto nejednala, porušení této smluvní povinnosti není možné přičítat k tíži spotřebiteli a jakkoliv ho za to sankcionovat. Pokud se společnost smluvního ujednání držela a jednalo podle něj, jedná se o prodlení na straně spotřebitele, z něhož společnost může vyvozovat v souladu se smlouvou a zákonem pro spotřebitele mnohdy nepříznivé důsledky.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti - tj. s tím, že mu byla služba podle jeho slov neprávem odpojena - může uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2020 14:53, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Napsal jsem vám na email, abychom se mohli domluvit na řešení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:16, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.