Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, 25.11.na webových strankách https://www.vitasolaris.cz/ jsem si neuváženě objednala vitamin D zdarma za poštovné 49,- ,ale obratem jsem firmu emailem na jejich kontaktní e-mail info@naturamed.cz informovala, že objednávku ruším a nepřejí si nic zaslat a rovněž, že žádám o výmaz osobních údajů. Záhy přišla automatická odpověď, že společnost odpoví za 5 a více pracovních dní. Společnost jsem tedy raději ještě kontaktovala telefonicky a žádala o zrušení objednávky, ale bylo mi řečeno, že to okamžitě zrušit nejde a že požadavek si zaznamenali a předají, ale že je možné, že objednávka bude odeslána.
Pokud firma balíček opravdu pošle, nebudu nic přebírat, což jsem oznámila i paní na zákaznické lince. A jejich poštovné 49,- jim rovněž platit nebudu. Prosím o radu, jak správně postupovat, abych se vyvázala z objednávky produktu a firma již nemohla nakládat s mými osobními údaji. Zda stačí email, který jsem jim poslala.
Vitasolaris Vitamín D
Chci odpověď od firmy proč nelze zrušit objednávku telefonicky, když na emaily odpovídají s časovou prodlevou a to již může odejít k odeslání objednávky než někdo zaznamená emailové zrušení objednávky.
Jak správně postupovat, abych se vyvázala z objednávky produktu a firma již nemohla nakládat s mými osobními údaji. Zda stačí email, který jsem jim zaslala nebo ještě oficiální dopis zaslaný poštou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Šturcová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se Vám rádi omluvili za časovou prodlevu při vyřizování emailových požadavků od našich zákazníků. Všechny emaily se snažíme vyřizovat postupně, nicméně vlivem pandemické situace jsme i my momentálně kapacitně omezeni. K Vašemu dotazu, proč Vám objednávka nebyla zrušena telefonicky bychom rádi uvedli, že jakmile je objednávka zákazníkem odeslána, může trvat několik hodin, výjimečně dnů, než se dostane do našeho systému. Pakliže objednávka v systému zatím není, operátor nemá možnost ji technicky stornovat. Dovolte mi Vás ale ujistit, že Vaše objednávka byla k dnešnímu dni stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Na Vaši žádost Vám informace zasíláme také emailem.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dle vyjádření společnosti byla objednávka stornována a mé údaje z jejich databáze vymazány. Do dnešního dne zboží nebylo doručeno, tak s velkou pravděpodobností skutečně došlo k zrušení objednávky.
Velice moc děkuji dTestu za pomoc s vyřešením mé stížnosti.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.