Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den.
14.11.2020 jsem na vsevakci.cz objednávkou č.2020074140 objednala zboží,zaplatila převodem z účtu 2395kč.24.11.jsem pro negativní recenze stránek vsevakci.cz odstoupila písemně v emailu od smlouvy,s požadavkem vrácení částky na účet,vrácení peněz jsem limitovala datem 25.11.2020.Ze strany vsevakci bez jakékoliv reakce na můj email o odstoupení ze smlouvy.
Využívám zákonnou lhůtu 14 dní od odstoupení od smlouvy.
Na stránkách kurzy.cz jsou kont. emaily pro poškozené touto firmou,již jsem takto kontaktovala i PČR. Jak mám dále zákonně postupovat? Děkuji.
obsah objednávky: dámské tepláky celkem 5ks / s kočkami černé 2ks, s kočkami bílé 2ks ,ks po 499, pohodlné šedé tepláky s bíl. hvězdičkami 1ks po 399kč
Odstoupila jsem od smlouvy, požaduji vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nás informovala, že společnost poslala peníze dne 25.11.2020 zpět na účet. Na základě toho stížnost uzavíráme s dosažením dohody.