Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když si zaplatím a objednám balík do ruky, stává se praxí, že mi přijde před šestou oznámení o neúspěšném pokusu o doručení, přestože jsem celý den doma a jediné poštovní velké auto se tady objevilo zhruba kolem poledne, kdy k nám hodili jeden dopis.
Funguje mi zvonek, jsem celý den doma a na domě jsou kamery.
-------------------------------------------------------------------
eská pošta (ceskaposta@cpost.cz)
Informace o Vaší zásilce DR2201211852U
Dnes 14. 10. 2014, 17:41:41
Komu: existuji@seznam.cz
g
English version follows.
Vážený zákazníku,
dne 14.10.2014 jsme učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR2201211852U od podavatele Zásobování a.s. s dobírkou ve výši 697 Kč.
Doručovací pokus na adrese Luční 1154, 25168 Ládví - Kamenice nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:
Jednosměrná 316
25168 Kamenice
Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 18:00
Út 8:00 - 18:00
St 8:00 - 18:00
Čt 8:00 - 18:00
Pá 8:00 - 18:00
So 8:00 - 11:00
Ne zavřeno
Neobjednal jsem si balík na poštu, ale do ruky, čekal jsem na něj, ale marně.
Neúspěšný pokus o doručení měl podstatu v tom, že doručovatel toho měl moc a nestihl to. Ale v žádném případě tady nebyl.
Pokud použiji jinou doručovací službu, balík spolehlivě dojde, to o České poště říci nemohu, od vás dojde pouze většinou, ale ne vždy.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. V této souvislosti je možné prokázat kamerovým záznamem, že se zaměstananec pošty ani nepokusil balík doručit. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.