Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostě katastrofa!! Absolutně banda neschopných lidí! Od vedení, přes operátory až po doručovatele. V pátek 13.11. mi byl prodávajícím odeslán balík. V hodnotě několika tisíc. V pondělí jsem doručení skoro i čekala, byla jsem doma. Nicméně jsem raději poslala email, že další dny jsem v práci, zda mi mohou balík zaslat na nějaké výdejní místo do mého města. Druhý den email - prý nelze, balík má kurýr. Úterý svátek, ok. Ve středu jsem v práci. Přišla sms, že mi bude doručen tento den balík (bez časového přiblížení) s kontaktem na řidiče. Hned volám. Samozřejmě, že tel. mi byl položen. V poledne tel., že mi budou doručovat balík.... Mnoo, řidič navrhl, že balík poznačí na doručení na pátek 20.11. Ok, beru, jsem doma... čekám.... nic.. mezi tím jsem zkoušela pro jistotu psát email, abych se ujistila. Na maily občas někdo zareaguje, ale rozhodně víc, jak po dvou pr. dnech, než dopravce garantuje.... Tak tedy volám na infolinku In time (teď již WEDO ), kde se operátorka přimluvila, že balík mi možná bude doručen v sobotu, nejpozději v pondělí 23.11. na výdejnu (najednou to prý jde). Čekám tedy v pondělí.... Všechny jsem upozornila, že balík je cenný, křehký a drahý... Je to marný, je to marný..... V pondělí také nic.. takže zase telefonát...zase jiná operátorka... zase urgovala... Ode mně odeslány další 3 emaily... bez odpovědi .... Dnes je středa 25.11., balík nemám, komunikace na čtýru, balík visí někde na depu, na které Vám nikdo kontakt nedá.... co dál? Mám je jít udat za ztrátu či záměrné zadržování cizí věci?? Pro zatím nejhorší zkušenost, co se dopravců týče... Nikdy více!!
Špatný kurýr
Řešení mě vůbec žádné nenapadá... Snad jen, ať se proberou a začnou s sebou něco dělat a řádně proškolí své zaměstnance...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.