Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46473Balík do ruky, číslo zásilky DR7233566795F - nedoručeno, uloženo na poště k vyzvednutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 minuty 27 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2020, před 4 lety

Tereza Smolíková

Znění stížnosti

19.11.2020 mi přišla SMS, že se mi bude doručovat zásilka mezi 8-14 hod + číslo na řidiče 730583605. Celý den jsem byla doma, zvonek funkční- nikdo nezvonil, nikdo mi nevolal na mobil. Cca 14:40 a 16 hod jsem volala na dané číslo řidiči, s dotazem, zda stihne doručovat ještě dnes, když se neozval. Hovor však nepřijal ani nevolal pak zpět.19.11. 17:16 mi přišla SMS, že zásilka nemohla být doručena a je uložena na ČP Brno 21. Ve schránce byla ponechána výzva k vyzvednutí zásilky. Volala jsem na infolinku České pošty daný den opakovaně, bohužel neúspěšně. Zásilku jsem si byla tedy donucena vyzvednout osobně na poště.


Produkt

Balík do ruky, číslo zásilky DR7233566795F


Požadované řešení

Očekávám kontaktování zkz. při doručování balíčku (zvonek, mobil)a ne automatické uložení zásilky na poště, ať si ji jde zkz. vyzvednout. Jde o službu balík do ruky nikoli na poštu. Pokud není daný řidič/ kurýr schopen svou práci vykonávat, pak ať ji nedělá. Zaměstnávejte kompetentní osoby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 15:05, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.