Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z mé SIM karty je mi každý den strženo 25,- Kč za datový balíček na 24 hodin. Žádnou takovou službu jsem nežádala. Obrátila jsem se e-mailem na firmu innogy, ale bezvýsledně. Jedinou mojí obranou je
mít debet menší než je částka 25,- Kč. To ale nemohu telefonovat.
Všechny moje snahy se s innogy Mobil domluvit jsou marné.
innogy Mobil nevyžádaná zpoplatněná služba
okamžité ukončení automatické zapínání datového balíčku na 24 hodin,
navrácení všech peněz,které mi byly neopravněně strženy na můj ůčet
|
Tweet |
Na základě veřejně přístupných informací je možné konstatovat, že Innogy Mobil je obchodní značka T-Mobile Czech Republic a.s. a Innogy Česká republika a.s, přičemž smlouvu uzavírá spotřebitelka se společností T-Mobile Czech Republic a.s.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.