Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem byla v Lidlu v Břeclavi ,kde jsem byla s manželem,,bylo mě řečeno, že nemám vozík, když jsem námitla že budem potřebovat pouze 1vozik a druhý bude v obchodě jen prekazet,bylo mě řečeno, že když se mi to nelíbí mam jít nakupovat jinam.Oravdu už budu nakupovat jinde, nemám zapotřebí se nechat vyhazovat.Radeji ztratím své peníze tam,kde se umí personál chovat.
Upozorněte své zaměstnance, že mají používat selský rozum a naučit se slušnému chování
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, paní Novotná, děkujeme za upozornění. Prodejnu v Břeclavi jsme již na nevhodné chování ochranky upozornili a věříme, že nyní už bude vše v pořádku. Zároveň prosíme o dodržování pravidel s vozíky, který má mít každá dospělá osoba, abychom tak zajistili přiměřený počet osob v prodejně. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.