Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46476Drze chování pocitacky lidí nebo košíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2020, před 4 lety

Zlata Novotná

Znění stížnosti

Dnes jsem byla v Lidlu v Břeclavi ,kde jsem byla s manželem,,bylo mě řečeno, že nemám vozík, když jsem námitla že budem potřebovat pouze 1vozik a druhý bude v obchodě jen prekazet,bylo mě řečeno, že když se mi to nelíbí mam jít nakupovat jinam.Oravdu už budu nakupovat jinde, nemám zapotřebí se nechat vyhazovat.Radeji ztratím své peníze tam,kde se umí personál chovat.


Požadované řešení

Upozorněte své zaměstnance, že mají používat selský rozum a naučit se slušnému chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 15:35, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 13:49, před 4 lety

Dobrý den, paní Novotná, děkujeme za upozornění. Prodejnu v Břeclavi jsme již na nevhodné chování ochranky upozornili a věříme, že nyní už bude vše v pořádku. Zároveň prosíme o dodržování pravidel s vozíky, který má mít každá dospělá osoba, abychom tak zajistili přiměřený počet osob v prodejně. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 17:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 12:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.