Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
pobočka Tesco Poděbrady 25.11.2020 v 18:00. Chtěli jsme zakoupit mobilní telefon, bylo nám sděleno, že do prodejny může pouze 1 osoba i když jsme rodina, předpis jsme respektovali a odešli. Po nákupu v Tescu jsme zahlédli v prodejně, že u prodavače v těsné blízkosti stojí 2 osoby a jelikož jsme měli skutečně zájem o koupi, došli jsme se zeptat zda už na prodejnu mohou 2 osoby tak nám bylo arogantním způsobem bylo sděleno, že nesmí a ať si klidně stěžujeme. Jsem velice zklamaná z chování vašeho pracovníka po cca 20 letech u vaší společnosti.
výměna pracovníka
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.