Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46483Prodej prošlého a plesnivého baleného pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2020, před 4 lety

Magda Rostáš

Znění stížnosti

Dnes tj 25.11 jsem v Hrušce Kyjov Komenského koupila balený toustový chléb . Nenapadlo by mě, že zde prodávají prošlé potraviny takže jsem až doma zjistila, že chléb je již 4 dny po datu spotřeby.Chléb byl plesnivý a zapáchal. Nechápu jak se v této prodejně kontrolují data trvanlivosti,ale jak vidno, tak asi moc ne. Prosím o sjednání nějaké nápravy v této prodejně. Děkuji


Požadované řešení

Kontrola dat trvanlivosti potravin.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 18:01, před 4 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 19:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.