Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes tj 25.11 jsem v Hrušce Kyjov Komenského koupila balený toustový chléb . Nenapadlo by mě, že zde prodávají prošlé potraviny takže jsem až doma zjistila, že chléb je již 4 dny po datu spotřeby.Chléb byl plesnivý a zapáchal. Nechápu jak se v této prodejně kontrolují data trvanlivosti,ale jak vidno, tak asi moc ne. Prosím o sjednání nějaké nápravy v této prodejně. Děkuji
Kontrola dat trvanlivosti potravin.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.