Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4649Nezrušený účet a posílání vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2014, před 10 lety

Petr Hovorka

Znění stížnosti

Dobrý den,

v únoru tohoto roku jsem u Vás zrušil na pobočce všechna telefoní čísla. I přes několik opakovaných návštěv u Vašich poboček, aby mi účet u Vás opravdu zrušili, mi stále chodí SMS s vyúčtováním.Už nevím jakým jiným způsobem Vám dát najevo , aby jste mě již neobtěžovali. vyplnění stížnosti formuláře na stránkách Vodafonu také nepomohlo. Proto prosím o nápravu a zrušení všech účtů vedených na moje jméno.

Děkuji

Petr Hovorka


Požadované řešení

zrušení účtů vedených na moji osobu včetně vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2014 15:46, před 10 lety

V tomto případě je žádoucí společnosti doložit, že smluvní vztah byl řádně ukončen. Případně si tuto informaci doporučujeme u společnosti ověřit. Smluvní vztah zaniká nejčastěji výpovědí, případně dohodou. Pokud došlo k řádnému ukončení smluvního vztahu, společnost by neměla spotřebiteli zasílat vyúčtování za období, které následuje po ukončení smluvního vztahu. V krajním případě lze také situaci řešit podáním návrhu na zdržení se účtování služeb u Českého telekomunikačního úřadu. Spotřebitel by v řízení musel doložit dokumenty prokazující, že došlo k ukončení smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2014 15:05, před 10 lety

Hezký den, pane Hovorko,

ohledně tohoto dotazu jsme vás kontaktovali telefonicky a dovolali jsme se vám 20. října. Předpokládám, že s kolegyní jste tedy vše dořešil.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:40, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.