Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v únoru tohoto roku jsem u Vás zrušil na pobočce všechna telefoní čísla. I přes několik opakovaných návštěv u Vašich poboček, aby mi účet u Vás opravdu zrušili, mi stále chodí SMS s vyúčtováním.Už nevím jakým jiným způsobem Vám dát najevo , aby jste mě již neobtěžovali. vyplnění stížnosti formuláře na stránkách Vodafonu také nepomohlo. Proto prosím o nápravu a zrušení všech účtů vedených na moje jméno.
Děkuji
Petr Hovorka
zrušení účtů vedených na moji osobu včetně vyúčtování.
|
Tweet |
V tomto případě je žádoucí společnosti doložit, že smluvní vztah byl řádně ukončen. Případně si tuto informaci doporučujeme u společnosti ověřit. Smluvní vztah zaniká nejčastěji výpovědí, případně dohodou. Pokud došlo k řádnému ukončení smluvního vztahu, společnost by neměla spotřebiteli zasílat vyúčtování za období, které následuje po ukončení smluvního vztahu. V krajním případě lze také situaci řešit podáním návrhu na zdržení se účtování služeb u Českého telekomunikačního úřadu. Spotřebitel by v řízení musel doložit dokumenty prokazující, že došlo k ukončení smluvního vztahu.
Hezký den, pane Hovorko,
ohledně tohoto dotazu jsme vás kontaktovali telefonicky a dovolali jsme se vám 20. října. Předpokládám, že s kolegyní jste tedy vše dořešil.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.