Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9.2020 jsem objednal repasovaný notebook Lenovo T440p, i5 vPro 4300m, 8gb ddr3, 500gb Hdd, 14" 1366x768, podsvícená klávesnice, atd. za cenu 4990Kč a se zárukou 12 měsíců. Bohužel mi byl dodán s rozdílnou pamětí RAM (4GB namísto 8GB). O této skutečnosti jsem dne 18.9.2020 informoval prodejce, který slíbil okamžitou nápravu zasláním chybějícího modulu RAM a přelepek klávesnice. Do dnešního dne jsem nic neobdržel a to jsem nápravu urgoval 27.9., 5.10., 12.10., 22.10. písemně a 16.10., 30.10. telefonicky. Pokaždé mi bylo sděleno, že chybějící díl odešle a důvod, proč tak ještě neučinil.
Lenovo T440p, i5 vPro 4300m
Požaduji zaslání nedodaného zboží nebo slevu 700 kč z prodejní ceny, abych mohl koupený produkt dostat do objednané konfigurace.
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.