Společnost


Terra PC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46491Neúplná dodávka zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Ondřej Bumba

Znění stížnosti

Dne 16.9.2020 jsem objednal repasovaný notebook Lenovo T440p, i5 vPro 4300m, 8gb ddr3, 500gb Hdd, 14" 1366x768, podsvícená klávesnice, atd. za cenu 4990Kč a se zárukou 12 měsíců. Bohužel mi byl dodán s rozdílnou pamětí RAM (4GB namísto 8GB). O této skutečnosti jsem dne 18.9.2020 informoval prodejce, který slíbil okamžitou nápravu zasláním chybějícího modulu RAM a přelepek klávesnice. Do dnešního dne jsem nic neobdržel a to jsem nápravu urgoval 27.9., 5.10., 12.10., 22.10. písemně a 16.10., 30.10. telefonicky. Pokaždé mi bylo sděleno, že chybějící díl odešle a důvod, proč tak ještě neučinil.


Produkt

Lenovo T440p, i5 vPro 4300m


Požadované řešení

Požaduji zaslání nedodaného zboží nebo slevu 700 kč z prodejní ceny, abych mohl koupený produkt dostat do objednané konfigurace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 09:11, před 4 lety

Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.