Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Dne 25.11 jsem obdržela sms, že mi PPL budete doručovat zásilku číslo 40351325343. Jsem na home-office, celý den jsem byla doma (stejně jako další 4 dospělí lidé a 6 dětí, kteří toto mohou dosvědčit). Nikdo nedorazil a zásilku si mám vyzvednout kdesi ve městě. Kdyby toto byla pro mě možnost, zvolila bych jí (i vzhledem k minulým zkušenostem s PPL) již při nákupu.
Napsala jsem nejprve na info@ppl.cz, kde mi paní odpověděla, že při nezastižení je balík uložen v parcel shopu. Čemuž rozumím. Ovšem vzhledem k tomu, že jsem celý den byla doma, tak toto nezastižení není chyba na mé straně.
Považuji jednání společnosti PPL za značně neprofesionální a žádám o dodání služby, za kterou jsem zaplatila.
S přátelským pozdravem,
PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Jakou zásilku jsme Vám doručovali? Odesílatel: elentos s.r.o. Číslo zásilky: 40351325343 PIN pro převzetí zásilky: 706089 Místo doručení: Dostálova 7 60200 Brno-střed Váha zásilky: 1.85 kg
Prosím o dodání zásilky, dle původního kontraktu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.