Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#46493Odmítnutí storna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Tereza Štěrbová

Znění stížnosti

Dnes jsem se vrátila z obchodu, kde se prodávající zapomněla zeptat na bonusovou kartu anechala mě tedy taplatit plnou cenu za veškeré zboží. Když jsem chtěla zboží vystornovat, bylo mi sděleno, že to není možné, protože jsem platila kartou. Vedoucí mi odmítla písemně potvrdit skutečnost, že zboží nelze vystornovat a smála se mi, že ať si klidně stěžuji, že jí to nezajímá, že se jedná o mou chybu.


Požadované řešení

Představovala bych si navrcení finančních prostředků, které mi byly odečteny jako nakupujícímu bez karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 13:04, před 4 lety

Podmínky uplatňování slevových poukazů, karet, dárkových voucherů atp. se zpravidla smluvním ujednáním mezi spotřebitelem a podnikatelem. Obvykle je toto ujednání obsaženo v obchodních podmínkách dané služby. Pokud byly takové podmínky jednáním prodejce porušeny, jedná se o porušení smluvní povinnosti a dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel požadovat náhradu škody. Ta by v řešené věci představovala pravděpodobně rozdíl mezi skutečně uhrazenou částkou a částkou, která by byla hrazena v případě, kdy by došlo k uplatnění slevové karty.

Je-li uzavřena smlouva - tj. spotřebitel zboží přebral a zaplatil za něj bez výhrad kupní cenu - v kamenné provozovně, není možné od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Odstoupit lze z důvodů, které předpokládá zákon.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2020 15:08, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 12:42, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:27, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.