Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
14.11.2020 jsem si objednala v e-shopu Magic-spell zboží,jako doprava Zásilkovna.Vše zaplaceno,uhrazeno.Zásilkovna od 18.11.2020 mi poslala email,že zboží je na cestě.To je jediná zpráva,na email mi neodpověděli, dovolat se je problém.Paní z e-shopu mě několikràt kontaktovala,zda mám zboží již doma,již podala reklamaci.
Lepší fungování společnosti a komunikace.
J.Kaplanová
Dopravní společnost
Lepší komunikace.I když chápu,že je doba,kdy musí fungovat.Kurýr možná balíček ztratil?
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.