Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46495Neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Martina Malá

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem dostala e-mail s potvrzením objednávky na roční balení tablet vitaminu D3 pouze za cenu poštovného. Já osobně jsem ale nic neobjednala. Moje soukromé kontaktní údaje někdo zneužil. Obratem jsem poslala na kontaktní e-mail tuto informaci, mi chodí pouze automatické odpovědi. ID objednávky: 2011267267
Opravdu nemám zájem o jakékoliv probléme ze strany firmy a doufám, že korektně zruší objednávku.


Produkt

ID objednávky: 2011267267


Požadované řešení

Prosím o zrušení vytvořené objednávky a vymazání mých osobních údajů z databáze. O vymazání údajů a zrušení objednávky bych prosila zaslat informační e-mail.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 09:57, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2020 13:16, před 4 lety

Vážená paní Malá,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že v našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. Na základě Vašeho prohlášení jsme předmětnou objednávku produktu Vitamín D VitaSolaris vymazali a to ještě před vyexportováním objednávky do našeho systému. Žádnými Vašimi osobními údaji tudíž naše společnost nedisponuje. Pokud si přejete zaslat informace také na Váš email, požádáme Vás o zaslání Vaší emailové adresy.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.11.2020 13:45, před 4 lety


Martina Malá

Hodnocení: