Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již třikrát jsem si stěžoval na formuláři PPL, že kurýr mě stále odmítá dodat zásilku až do domu, vždy si jí musím vyzvednou na telefonem sjednané místě. To je asi 300m od mého bydliště. Vždy jsem od jmenované firmy dostal ujištění, že dojde k nápravě, To se však dosud nestalo. Naposledy se jednalo o zásilku č.40007301972 ze dne 5.11.202 od firmy Conrad.
Podle vyjádření od PPL je kurýr povinen dodávku přivézt až k prvním zavřeným dveřím,což požaduji splnit
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, pak v takovém případě je právě prodávající oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží k prvním uzamykatelným dveřím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.