Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#464992 stížnosti na neprofesionální doručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Jovanka Khanová

Znění stížnosti

1. Nakoupila jsem online na dobírku s udáním adresy pošty v místě mého bydliště. Šlo o nákup sportovních hodinek z obchodu OKAY v ceně 2.147 Kč.

Po 5 dnech cesty zboží z Prahy do Kolína jsem obdržela sms od České pošty, že si mohu zásilku vyzvednout a místo doručení bylo někým změněno z neznámých důvodů.
Ztratila důvěru a objednávku zboží u OKAY jsem zrušila.

2. Dne 25.11.2020 jsem našla ve své schránce doporučený dopis s modrým pruhem z našeho městského úřadu. Dopis byl datován 30.10.2020 a šlo o upozornění na nedoplatek. Na obálce razítko 4.11. adresát nezastižen, ačkoliv ten den jsem byla před noční směnou a to nikdy nikam nechodím.
Dále je na obálce rukou dopsáno datum 16.11. o uložení na poště.
Nikdo mi do chránky nevhodil avízo o uložení doporučeného dopisu. Takže jsem nemohla také nic vyzvednout a také nedoplatek vyrovnat a ještě ke všemu jsem vystavena navýšení nedoplatku z prodlení!


Produkt

1. zásilka NP0660648726 2. doporučený dopis RR 53990879 8 CZ


Požadované řešení

Doporučuji Vám rozloučit se na hodinu s takovými zaměstnanci, kteří poškozují dobré jméno zaměstnavatele a jsou odměňováni za nedbale odvedenou práci.

Doporučuji nastavit vyšší požadavky na pracovní charakter, morálku a bezúhonnost vašich pracovníků, nejenom výpis z rejstříku trestů.

Doporučuji získat zkušené náborové pracovníky.

Doporučuji Vám jasně stanovit pravidla pro Vaše zaměstnance, aby odváděli profesionální servis.

Doufám, že Vás moje reakce a stížnost donutí přemýšlet!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 10:39, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Reklamováno by v tomto případě mělo být zejm. zanedbání povinností poštovního doručovatele, které vedlo ke vzniku škody na straně spotřebitele. Pokud není možné dosáhnout odškodnění již v reklamačním řízení, je možné se obrátit na Českou poštu, s.p. s nárokem na náhradu škody, který spotřebiteli vznikl nesplněním smluvní povinnosti doručovatele a který se rovná případným pokutám za prodlení se zaplacením.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.