Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes rano jsem byl v kaufland cheb vratit lahve od piva automat mi jednu nechtel vzit tak sem rikal jen co s tim je vybehla na me takova mala silna pani ze zadu a zacna na me rvat co tam rvu na ten automat.. a pak me sproste vyhodila pryc a zabouchla dvere mi pred nosem
prosim jen o napravu chovani
|
Tweet |
Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.
V tomto případě pravděpodobně automat nemohl rozpoznat lahev. Je nutné postupovat v souladu s uvedenými instrukcemi.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Hodnocení: