Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46505Nesprávné chování k zákazníkům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Kristýna Lupínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
nerada si stěžuji, ale tento přístup slečny na přepážce mě nemile zaskočil. Upozorňuji, že to bylo poprvé co jsem šla odeslat balíček - žádné zkušenosti.
Došla jsem na poštu, která se nachází v Liberci (přesněji: Dobiášova 1008/11, Rochlice, 460 06) okolo 12:30 (den 26.11. 2020) s tím, že mým cílem bylo odeslat balíček zpět. Vyplnila jsem podací lístek, což mi poradila známá (musím podotknout, že ten je teda velice malý a dost nečitelný, nevěděla jsem moc kam mam psát a jak). Bylo zde málo lidí tak jsem šla celkem hned na řadu. Když jsem přistoupila k přepážce tak jsem mladé slečně dala vyplněný podací lístek a balíček.
Prvně po mě slečna nepříjemně se zvýšeným hlasem chtěla vědět kolik je cena. To jsem řekla, že se musím podívat a pak jsem cenu nadiktovala. Dále si začala psát údaje do počítače a zeptala zda to mám na Slovensko. Já jsem jí odpověděla, že ne, že by to měla být Ukrajina. V tu chvíli slečna "vyletěla" ze židle a začala na mě doslova řvát, že jsem to měla říct hned. Ale to jsem měla vědět jak? Když balíček jsem odesílala poprvé. Mrskla po mě papír s balíčkem, že tento musím vyplnit a ukrajinsky (což myslela nejspíše azbuku). V tu chvíli jsem už byla celkem vytočená a přiznám se, že jsem naštvaně řekla "tak dík", rychle vzala balík s papírem a odešla pryč. Přiznám se, že když jsem byla pryč z pošty a šla jsem domů
a padalo ze mě neskutečně moc sprostých slov jak jsem byla naštvaná, což běžně není moje chování.

Tudíž moje stížnost je na mladou slečnu, která tam pracuje (nebo má brigádu) to nevím. Jména jsem si bohužel v té situaci nevšimla. Byla to mladá štíhlá slečna s melírovanými vlasy. Kolikrát jsou lidi nepříjemný a mám pro to pochopení, ale pokud slečna pracuje se zákazníky toto by si rozhodně neměla dovolit a měla by ustát situaci a umět se chovat. Toto chování je velice neprofesionální. Hlavně vím o čem mluvím, jelikož několik let brigádně dělám servírku a pracuji s lidmi a dovolit si to co ona tak jsem tam skončila. Pokud slečna neumí ovládat své chování, doporučuji se zavřít někam do kanceláře kde se nepracuje se zákazníky nebo jít pracovat do průmyslové zony (např. denso). A ne nadarmo se říká "můj zákazník, můj pán".

Děkuji.


Produkt

Odeslání balíčku


Požadované řešení

Jak jsem již zmínila, slečna by se měla naučit chovat a ovládat své emoce. Pokud ne tak bych jí doporučila jinou práci (brigádu). Člověk se setká s různými lidmi, ale pokud pracuje se zákazníky je důležité vystupování. Přeci jenom každý radši uvítá příjemnou usměvavou mladou slečnu s milým a ochotným přístupem než od pohledu nepříjemnou mračící se mladou slečnu a ještě s takovým přístupem jako měla ona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 10:48, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.