Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46507Stížnost ČP 102

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Filip Šťastný

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25.11. mi byla odeslána sms info zpráva, že mi bude následující den doručen balíček, který byl předem uhrazen. Následující den mi bylo taktéž sms zprávou sděleno, že mám balíček připravený na pobočce ČP 102 - PSČ 10200 i přesto, že jsem si jako váš zákazník uhradil službu ,,balík do ruky''. Celý den sídlím ve firmě v ulici U Továren, kde každý den projede vůz ČP minimálně 2x za den (sídlí zde několik firem).
Číslo zásilky: DR3630844962F

Naprosto chápu, že před svátkový tlak na doručovatele je velmi silný, ale nemůžete přeci zákazníkovi neposkytnout jeho uhrazenou službu, to prostě nejde. Balíček mohl být doručený klidně s několika denním zpožděním, ale musí být doručen, pokud člověk zaplatí za vaší službu. Pracuji v obchodu a nemám čas jezdit po vašich pobočkách i my jsme časově zaneprázdněni v tomto odvětví. Balíček jsem byl nucen vyzvednout osobně, protože jsem se na danou pobočku nemohl dovolat (45 min.).


Děkuji za odpověď

S přáním hezkého dne


Produkt

Číslo zásilky: DR3630844962F


Požadované řešení

Žádám tedy o prověření celé věci na pobočce ČP 102 a o srozumitelné vysvětlení proč se tak stalo (časový tlak a objem objednávek není omluva).
I toto je jeden z důvodů, proč nevyužíváme jako firma vašich služeb a protože nebyla jiná možnost, jak si nechat doručit svou zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 10:54, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.