Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46508Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Tomáš Matějka

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží na pobočku v Praze - Černý Most, že si ji sám vyzvednu. Předem jsem uhradil celou částku přes internet. Po vyzvání, že je objednávka k vyzvednutí se dostavím a světe div se, začíná hledání skladníků v obchodě, kde se zboží nachází. Po 40 minutách čekání se objevuje skladní se 3 kusy z 4, že poslední nenašel a má na starost i další lidi nejen mě. Tedy mi to podepište a na shledanou. Nenechal jsem se odbýt a do diskuze byla zapojena rádoby manažerka. Bohužel se nepředstavila. S úsměvem mi sdělila, že zboží prostě nemají. Tak jsem chtěl peníze zpět, na to jsem dostal odpověď, že mi nic dát nemůže, jelikož jsem nic nezaplatil (objednávka zaplacena předem přes internet), pak že jsem to nezaplatil jim, ale společnosti, která provozuje online obchod. Závěr je takový, že se mi prý možná někdo do Vánoc ozve, aby mi řekl, kolik mi dá na jejich speciální dárkovou kartu. Potvrzení mi nikdo nedal, to prý paní také nemůže. Omluva přišla až na konci příběhu, že je nouzový stav, fungují v nouzovém režimu a co se divím!


Produkt

Číslo obj. XZ5ELX


Požadované řešení

Chci peníze zpět na svou platební kartu a ne na dárkovou kartu, abych musel znovu nakupovat u neschopného obchodníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 14:09, před 4 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Společnost nemůže spotřebitelovi vnucovat jiný způsob vyřízení reklamace než ten, na nějž má spotřebitel ze zákona právo. Pokud tak společnost učiní, dopouští se klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky, za což jí může být uložena pokuty až do výše 5 000 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.