Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, již několikrát jsem si stěžovala telefonicky na depu Ostrava-Svinov na to, že mi řidič nedodává zásilky domů. Vždy mi bylo sděleno že to prošetří a dají mi odpověď. Jenže dodnes a tj.již 3roky žádná odpověď nepřišla a taky nepřišla ani žádná zásilka. Vždy mi přijde zpráva že je zásilka uložena v parcel shopu. Momentálně se jedná o zásilku č.40757764503 z 24.11.2020 a zásilku č. 40653030276 z 26.11.2020.
Bydlím v DPS, už nejsem nejmladší, navíc jsem invalida tak si myslím že mám nárok na to, aby si řidič (mladý kluk) nedělal ze mne "vola" a zásilky mi doporučoval přímo domů (za což si mj.platím). Opravdu za 3roky kdy jsem v DPS tady nebyl ani jednou. A to má ještě odvahu před svými kolegy prohlašovat že mi nic doručovat nebude. Bydlím sice od parcel shopu kousek, ale to neznamená že jsem povinna si tam pro zásilky docházet. I tam už se tomu diví, že když jezdí okolo domu tak mi to tady nedoručí.
Byla bych ráda kdyby se už našel někdo kdo by s tím udělal pořádek.
Děkuji moc za vyřešení mé stížnosti. Kusá Lenka
Prosím o nápravu s řidičem. Myslím že 3roky je už opravdu dlouhá doba.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, pak v takovém případě je právě prodávající oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.