Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46513Nedodané zboží - žádná možnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Tomáš Batěk

Znění stížnosti

Objednal jsem na webshopu www. icell.cz 14.11. 2020 pouzdro na mobilní telefon ( 348Kč ) včetně dopravy, zaplatil převodem dle instrukcí. Po týdnu bez reakce jsem poslal e-mail - bez reakce


Produkt

OBJEDNÁVKA NA ICELL.CZ Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 1019018940 Datum: 14.11.2020 Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji: Číslo účtu: 1771430011/3030 Variabilní symbol platby: 1019018940 Pro platby z banky mimo ČR použijte prosím IBAN a SWIFT: CZ2130300000001771430011 AIRACZPP Poplatky za SEPA (zahraniční) platbu hradí vždy zákazník. Obsah objednávky Kód Položka Mn. Cena za kus Cena 43814 Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Xiaomi Poco F2 Pro - modré 1 299 Kč 299 Kč Česká Pošta - Obyčejné psaní 1 49 Kč 49 Kč Převodem 1 0 Kč 0 Kč CENA CELKEM: 348 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Fakturační údaje Jméno: Tomáš Batěk Firma: IČ: DIČ: Ulice: Na Dlouhých 27 Město: Plzeň Okres: PSČ: 31200 Stát: Česká republika Email: batek.tomas@volny.cz Telefon: +420606611024 Poznámka: Doručovací údaje Jméno: Tomáš Batěk Firma: Ulice: Na Dlouhých 27 Město: Plzeň PSČ: 31200 Stát: Česká republika Děkujeme za objednávku. S přátelskými pozdravy, iCell.cz email: info@icell.cz


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 14:14, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.