Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, v e-shopech Leander (Rudolf Kampf) a Place store jsem si objednala s předstihem jako dárky zboží, které jsem on-line uhradila. 14.11.2020 (Place store) a 20.11. 2020 (Leander) byla přijata Zásilkovnou jejich data k odeslání zásilky. Nejprve se objevilo, že balík z Place store bude doručován v sobotu 21.11. 12-14 hod, což jsem byla doma a od té doby jsem neustále. Balík doručován nebyl, jen se u trasování objevilo 1. pokus. U druhého balíku totéž 1. pokus doručení, nebyl však doručován, nyní se již potřetí u obou objevuje aktuální datum, a že je balík zařazen do rozvozu ten aktuální den, čili dnes 26.11. (včera se informace vztahovalal na 25.11.), E-mailem jsem oslovila oba e-shopy, ty zásilku odeslaly, oba se mnou vstřícně komunikovaly,..Place store je mi nápomocen i s podáním stížnosti na Zásilkovnu, odeslala jsem mu obrazovku ohledně sledování zásilky. Já jsme několikrát volala na Zásilkovnu, psala i přes FB, je tam jen robot, není možno se spojit s operátorem. Zásilkovně jsem psala i několikrát na jejich e-mail a poslala obrazovky s trasováním obou zásilek. Žádná reakce. S oběma prodejnami, od nichž jsem objednávala, mám výbornou zkušenost, solidnost, vynikající kvalita zboží. U Leanderu jsme si podruhé objednávala jídelní servis, v Placestore v Brně jsem mnohokrát nakupovala osobně.
www. rudolfkampf.cz (Leander): mělký talíř Hygeline, patrový podnos Hygeline a svícen Hygeline: 1246 Kč , www.placestrore.cz Place store: dřevěný betlém, vánoční bižuterie a pohlednice, čokoláda 2 254 Kč
1. Ráda bych měla balíčky doma ihned, nejpozději do konce listopadu, jsou tam dárky, které posílám dál, jsou všechny s vánoční tematikou, i porcelán má vánoční červený dekor, včetně podnosu 3 patrového na vánoční cukroví,.. a po vánocích některé nemají smysl, protože je to vánoční tematika, která se využívá před Vánocemi (Betlém - je v anglické verzi, přání, navíc mělo jít s předstihem, aby bylo již v adventu v cizině)
2. Jestliže se balíčky ztratily, chci od Zásilkovny peněžitou náhradu v plné výši zpět u Placestoru, u Leanderu zboží vyráběli přímo pro mě - doplnění jídelní sady, zde bych chtěla zboží, ale co nejdříve, chybí vánoční talíř a další - pro rodinu. Určitě už ale využiji jinou přepravní službu a zboží na dobírku.
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.