Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Je smutné že za vrátený tovar mi nevrátili peniaze aj napriek tomu že som to urgoval aj po telefóne. Asi dám všetkým známim dobrú radu kde nakupovať.
Fitnes náramok
Nevybavena reklamácia ani po telefonickom kontakte s pracovníkmi spoločnosti. Smutné že sa zákazník musí domáhať vrátenia peňazí.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
při vrácení zboží vracíme peníze zákazníkovi do 14-ti dnů od přijetí zboží. Prosíme o uvedení čísla Vaší objednávky, abychom mohli celou situaci prověřit a vyřešit ji k Vaší spokojenosti.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Spotřebitel nám zaslal ke stížnosti následující vyjádření, které doplňujeme:
"Mrzí ma že sa u vás nedá dohodnúť. Je problém sa s Vami spojiť aj telefonicky. Teraz sa každý vyhovára na kovid, lebo to je najlepšia výhovorka na nečinnosť firmy Ateli. Dúfam že sa moje peniaze ku mne. dostanú v čo najkratšom čase. Už to trvá dosť dlho. Škoda že som si skôr neprečítal recenzie na nákup u Vás. Máte tam vraj záznamník hovorov škoda že ho nepoužívate . Č : účtu som tiež dal neviem prečo ho znova žiadate už to dajte do poriadku a zašlite mi moje peniaze."
K tomu uvádíme, že by bylo vhodné, aby spotřebitel doplnil požadované číslo objednávky, protože se jedná o nejjistější referenční údaj, podle kterého společnost dokáže objednávku identifikovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
bohužel jste nám stále neuvedl informace, podle kterých bychom mohli situaci prověřit. Prosíme o zaslání čísla Vaší objednávky.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.