Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
13.07.20 Objednala jsem zboží přes eshop Luxuszboži.cz. mob:774 81 51 71
Zapsána na Živnostenském úřadu MMP č.j. 4739/2009
Dárek pro manžela a dárek pro sebe :(
Někdy jsem neposilála peníze dopředu.
Možná pro nikoho to není tak velka částka 1083kč,ale pro mně ano.Radeje bych koupila dětskám nico.
Venku je konec listopadu.Nedostala jsem žadné zboží.A když jsem volala furt slibujou,a níc :(.Na email a sms vubec neodpovidají.
Jeto smutne. A jsem jísta ..že nejsem jediná.
Je nějaká možnost dostat peníze zpět?
Předem děkuji.
S - 8XLUXUSNÍ ŽUPAN*POLARFLEECE*vel. XL NOVÁ KOLEKCE 2011/12 XXL-599 Kč/ OBUV, VYSOKÁ PLATFORMA (40) 38-399 Kč
Chci aby mi vrátili peníze!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.