Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46529Nákupní voziky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 4 lety

Věra Černa

Znění stížnosti

Dobrý den,opakovaně jsem ve vasi prodejně byla diskriminovánia ochrankou za to ze si nechci vzít nákupní vozík.Nakupuji do svého je to rozhodne v této době hygienictejsi.Vozíky si předávají lidé z ruky do ruky a nikdo je nedezinfikuje.Nemohu prece za to ze vás řetězec nemá počitadlo zákazníků a řešíto vozíky.Není prece nařízeno ani v nouzovém stavu ze si musím vzít na nakup vozík.Jedna se o prodejnu ve Žďáře nad Sázavou.Dekuji Černa


Požadované řešení

Pouze lidské chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 17:10, před 4 lety

Vstup do prodejny může být v době pandemie nemoci COVID-19 podmíněn splněním určitých podmínek, které jsou podle nás v tomto případě legitimní a opodstatněné. Domníváme se, že uvedená opatření nejsou v rozporu s ustanovením § 6 zákona na ochranu spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:22, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 18:51, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.