Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,opakovaně jsem ve vasi prodejně byla diskriminovánia ochrankou za to ze si nechci vzít nákupní vozík.Nakupuji do svého je to rozhodne v této době hygienictejsi.Vozíky si předávají lidé z ruky do ruky a nikdo je nedezinfikuje.Nemohu prece za to ze vás řetězec nemá počitadlo zákazníků a řešíto vozíky.Není prece nařízeno ani v nouzovém stavu ze si musím vzít na nakup vozík.Jedna se o prodejnu ve Žďáře nad Sázavou.Dekuji Černa
Pouze lidské chování
|
Tweet |
Vstup do prodejny může být v době pandemie nemoci COVID-19 podmíněn splněním určitých podmínek, které jsou podle nás v tomto případě legitimní a opodstatněné. Domníváme se, že uvedená opatření nejsou v rozporu s ustanovením § 6 zákona na ochranu spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.