Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.11. mi měla být doručena zásilka, čekala jsem do 16.00 doma, kdy jsem následně kontaktovala poštu, kdy zhruba bude balík doručen. Bohužel již byl balík uložen na poště, z důvodu nezastizeni adresáta - který čekal doma, že ano. 24.11 jsem telefonicky požádala o opakované doručení, s tím, že mi to stačí do konce tydne, pokud je zásilek hodně. Vzhledem ke stávajícím frontám a tomu, že pečuji o osobu s Alzheimerem a 2 lete dítě se opravdu snažím vyvarovat frontám na poštu, které čítají i 15lidi. Dnes, 27.11 jsem měla cestu a šla se tedy zeptat, kde balíček je. Balíček byl odeslán zpátky odesílateli - z nějakého nepochopitelného důvodu. Pošta už s tím nic neudělá, mám to řešit s odesílatem. Odesílatelem je Lidl, v minulém týdnu mi pošta doručila polovinu zásilky naprosto v pořádku, nechápu, proč tedy druhá část musela skončit takto.
Zmrzlinový stánek Lidl
Občas by stačila omluva - selhání lidského faktoru je pochopitelné. Ale teda především snaha balik doručit, PPL, DHL, GLS, Geis mi balík přinesou až před dveře a ještě jsou levnější. A opravdu by byla fajn alespoň nějaká snaha proaktivne problém řešit!!! Ne říct zákazníkovi, ať si poštovní průser vyřeší nějak sám.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.