Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
podavam timto stiznost na obchodnika hport.cz.
V listopadu 2013 jsem si objednal 4 vouchery pro designove nalepky na zed na Slevomatu.
Vyuzil jsem je u obchodnika ve dvou objednavkach:
Uplatneno: 2. 12. 2013
9138436840A-483
3394125060A-663
9920853810A-370
Uplatneno: 27.11.2013
2598969370A-872
Objednavka z 27.11.2013 dorazila v poradku.
Avsak objednavka cislo: 13261 prislusejici ke 3ks voucheru uplatnenym 2.12.2013 nikdy nedorazila.
Pozadovane postovne jsem uhradil z uctu: XY dne 02.12.2013, coz mohu dolozit bankovnim vypisem.
S obchodnikem jsem se snazil komunikovat emailem na: info@hport.cz (coz je oficialni email z webu + popisu nabidky slevomatu).
Poslal jsem takto asi 7 emailu. Zustaly bez odpovedi.
Resp. zprvu obchodnik reagoval na emaily automatickou zpravou, ze email byl poslan mimo pracovni dobu a proto nebude dorucen.
Jakkoli je to nestandardni postup, poslal jsem alespon 5 emailu v uvedene pracovni dobe a snazil se kontaktovat obchodnika telefonicky.
Dle reakci na internetu, jde nejspise o podvodnika:
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/1878/nedodane-zbozi
http://www.podvodnici.net/?s=hport.cz
http://zlavy.odpadnes.sk/firma/hport-cz/
Preferuji mimosoudni vyreseni, lidsky, domluvou + vracenim penez nebo dodanim objednaneho zbozi.
Jelikoz ale Hport nereaguje, rad se pridam k trestnimu oznameni, pokud evidujete vice takto napalenych zakazniku nebo uz takove probiha.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel prokáže, že voucher uplatnil v souladu s jeho podmínkami řádně a včas, má nárok na dodání zboží ve stanoveném termínu. Nebude-li zboží dodáno, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky. Pokud prodávající nevrátí finanční prostředky v určené lhůtě, může se spotřebitel obrátit na soud. Před podáním návrhu na vydání platebního rozkazu by bylo nutné zaslat subjektu tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Veškerou komunikaci je v této fázi nutné vést písemně (tj. doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Pokud by bylo poškozených více a e-shop zboží nedodával již od počátku, bylo by na zvážení podání trestního oznámení.
Paní Iva Tomancová byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním návrhu na vydání platebního rozkazu doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.