Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46540Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2020, před 4 lety

Zdeněk Kazda

Znění stížnosti

Objednal jsem si kuchyň + montáž. Po informaci, že kuchyň je připravená k odběru a že se mi někdo ozve z oddělení dopravy, jsem čekal až tedy někdo zavolá. Po týdnu jsem volal sám. A buď odpovědný pracovník zrovna nebyl a nikdo jiný to vyřešit nemohl nebo jsem se nedovolal. A když jsem se jednou konečně dovolal, bylo mi zděleno, že chybí mikrovlná trouba a čeká se na její dodání. Mezi tím uběhl další týden. Volal jsem na všechny možné čísla. Nakonec jsem se dostal k informaci, že mikrovlnka je na skladě a musí se jen naskladnit. Jaké bylo mé překvapení, když asi za dva dny, když jsem se dožadoval konečně dodání a postavení kuchyně mi bylo zděleno, že mikrovlnka stále chybí, ale že mi mohou kuchyň postavit, ale následnou montáž mikrovlnky si už musím zaplatit. Po mých protestech proti takovému jednání mi tedy potvrdili, že kuchyň přivezou a smontují. Ale až za další týden. Opravdu přijeli 10.11. Jenže i bez elektrické trouby. A začalo to znovu, kolotoč, kde trouba je. Mezitím jsme dostali mikrovlnku a dneska tedy 27.11. měli přivézt i troubu. Jenže nikdo nepřijel. Po telefonátu jsem zjistil, že trouba není a nikdy nebyla na skladě a budeme tedy čekat až se objedná a naskladní. Musím konstatovat, že ve firmě XXXLutz mají neskutečný bordel a jak se říká pravá ruka neví co dělá levá. Už nikdy mě tam neuvidí, to je jedinná jistota. O kvalitě dodávaného zboží ani nemluvím. Ze dvou dalších skříní, jsem dvě reklamoval.


Požadované řešení

Okamžité vyřízení a cenovou kompenzaci za čas strávený telefonováním a doháněním odpovědných osob.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2020 13:22, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:37, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.