Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 11.11.2020 jsem si objednal a rovnou on-line zaplatil zboží. Ačkoli bylo všechno "skladem", najednou se ukázalo, že jedna položka není a bude zítra, potom pozítří, potom za týden.... Na infolince jsme se ochotně domluvili, že mi zboží pošlou bez této jedné položky, tuto jednu stornují a vrátí mi za ni zaplacenou částku (tj. 438 Kč, LEGO). Zboží mi kromě té jedné položky opravdu došlo, ok. Hle, ale nastal problém a týden se nic neděje s tím vrácením zaplacené částky za stornovanou položku. Celkem 4x jsem volal na infolinku a vždy se mi dostalo odpovědi typu "kolegové to špatně předali na příslušné oddělení", "urguji to", "vystavím Vám dopropis, kolegové to neudělali", "bude to ještě dnes...." atd.
Mám toho dost.
Kdybych já dostal od Alzy nezaplacené zboží, to by se asi děly věci... Mají již 16 dní ode mne peníze za zboží, které není a jsme domluveni na vratce. Dobrá bezúročná půjčka, že? Navíc za podvodné lze považovat i ono informování, že je položka skladem, když potom není k dodání (ač zaplacena)? Na místě by byla automatická velká omluva i jen za toto nesprávné informování v e-shopu (a okamžité vrácení peněz). Ale oni nic a k vrácení peněz se nemají. Ono se řekne "jen 438 Kč", ale kolik podobných případů asi bude..?!. Přijde mi, že to má všechny rysy podvodu.
Je to VELMI neseriozní jednání. Chování Alzy je pro mne skutečně velkým zklamáním. Nakupuji u nich asi 20 let.
Všem doporučuji, dávat si na Alzu pozor a rozhodně nic neplatit předem. Nejlépe je asi s nimi skončit. Bohužel.
Objednávka z e-shopu, vše "skladem", zaplaceno ihned při objednání on-line.
Okamžité vrácení peněz + omluva. K plné spokojenosti také vysvětlení, jak je toto možné (protože si umím představit, že je to záměrné) + jako revanš dárek v podobě toho, že dají třeba 200 Kč na vybraný charitativní produkt (např. Mobilní Hospic Ondrášek - dožít svůj život doma).
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně jedné položky z provedeného nákupu, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za reakci. V tuto chvíli byl z naší strany byl zákazníkovi vrácen přeplatek a poskytnuta kompenzace. Předpokládám tedy, že nyní je již vše v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za tento web. Podle mne to byla jediná cesta k úspěchu, jinak by si Alza dál dělala ze mne trhací kalendář nebo legraci...