Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46548Zpoždění autobusu z Raškovic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2020, před 4 lety

Daniel Stibor

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 27. Listopadu jsem čekal na zastávce Raškovice kaple, autobus do práce, kterým jezdím pravidelně 12:55 (linka 18). Dnes měl tento autobus zpoždění 15 minut což mi znemožňuje dostat se včas do práce kvůli navazujícím spojum Fe Frýdku-Místku. Autobus nakonec přijel 13:10 ale v autobuse seděli jen 2 lidi,tudíž nechápu kde nabral tohle zpoždění. Není to poprvé co autobus buď odněkud nejel vůbec, nebo měl velké zpoždění.
Žádám vás aby se s tím začalo něco dělat... Někteří řidiči jsou nezodpovědní ke svoji práci, a když jim něco řekněte tak jsou nekteri ještě protivni a hrubi.


Požadované řešení

Větší dohled nad odjezdy a příjezdy autobusů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2020 13:41, před 4 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 11:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.