Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
dobry den omylem jsem vám poslala 502 kč které patřili jinému učtu mpouzdra.cz .prosila bych o vraceni castky na muj ucet dekuji Zwachova .prosim kontaktujte me
vraceni castky na muj ucet
|
Tweet |
Neexistuje-li právní důvod, pro který by si společnost mohla omylem zaslané, resp. obdržené, peněžní prostředky ponechat, spotřebitel ji může vyzvat k zaslání peněžních prostředků zpět. Doporučujeme kontaktovat společnost přímo, ideálně na jí uváděné kontaktní adresy, ať již e-mailové nebo poštovní.
Nebude-li společnost reagovat a peníze nevrátí, jedná se z její strany o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli vyzvat prodávajícího k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Dobrý den paní Zwachová, peníze, které nejsou párovány s konkrétní platbou na daném e-shopu vracíme do 24 hodin spět na účet.
Poprosím Vás, kontaktujte nás na zákaznické podpoře, kde se můžeme podívat případně konkrétně. Kontakt jste na sebe nezanechala.
Hezký den, tým ComGate Payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.