Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#46559Z čísla 90440099

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2020, před 4 lety

Michal Galbavý

Znění stížnosti

Přišli mi tento měsíc celkem tři SMS z telefonního čísla 90440099
vždy strženo 99 Kč v celkovém měsíčním vyúčtování tedy 297 Kč a to jsem na ně neclikal ani nereagoval.
Nic jsem si neobjednal nic neodsouhlasil. Mám pět firemních čísel
to kdyby mělo každý den chodit tak mě to zrujnuje. Jsme v nouzovém
stavu a tito šmejdi mě mají okrádat. Mám sto chutí jít napřed k operátorovi a pak na policii nahlásit podvod v nouzovém stavu. Šmejdi....


Produkt

Podvodné SMS za 99 Kč.


Požadované řešení

Požadují vrátit 297 Kč na účet: 2200083460/2010 a jak mi na můj telefon nic nevyžádaného nechodí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 13:07, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2021 22:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.