Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Výpověď provedena v řádném termínu tj. 7 dní před prodloužením, na nimi uvedenou adresu, a přesně podle jejich pokynů.
Dnes po dvou dnech, po zjištění vybrané částky, na inter. bankovnictví jsem inkaso reklamovala v celkové výši 2247 Kč a požádala o vrácení inkasa s přesným popisem události.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti. Daňková Jitka vaše klientka
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud došlo ke zrušení služby (v uvedené lhůtě by měla dojít do sféry adresáta), jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí společnost vydat, protože neexistuje právní titul, který by ji opravňoval ke stržení této finanční částky. Spotřebitelka by si měla uložit doklady prokazující výpověď služby.
User ID: 0f4674d0451b9de4b04b01d4
User email: radar.s@seznam.cz
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 2247 Kč k datu 17.10.2014 refundovaná.
Klientův profil byl již smazán.
Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.
S pozdravem,
v zastoupení
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.