Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
od 6.9.2020 se marně snažím řešit s panem H. reklamaci válendy, která leží v rozloženém stavu od 6.9.2020 u syna v pokoji. Celý tento týden se mu marně snažím dovolat a ani po zanechání vzkazu u kolegy se neráčil ozvat.
Válendu jsme přivezli z Černého mostu a vybalili, při tom jsem si všimla přední části válendy, že je dost poničená (byla smontovaná od výrobce). Paní na infolince, které jsem hned po zjištění volala mi poradila, ať reklamaci sepíšu a že někdo z firmy přijede stav zboží zkontrolovat a posoudit. Přiložila jsem i několik fotek. Když mi přišla zamítnutá reklamace bez toho, že by někdo přijel a přesvědčil se o stavu zboží jsem se zamítnutím nesouhlasila. Přišel mi mail, že mojí stížnost posílají výrobci, který taky trvá na tom, že u nich bylo všechno v pořádku.
Opět jsem se ohradila, že s tím nesouhlasím, protože nechápu, jak někdo od stolu na základě fotek zjistí, jak to je??? Asi těžko... Např. jsou na bočnici tužkou namalované čáry, jak si páni ve výrobě dělali rysku.
Trvala jsem na tom, aby nějaký "odborník" laskavě dorazil a .... nic. Od 2.11. marně čekám na to, že se milostivě pan H. ozve a budeme to řešit.
Jemu se na pevnou linku dovolat nedá...
pohovka ARMILLA
Požadovala jsem vyměnit komplet celou válendu.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce.
Cenu posudku a dalších nákladu lze po prodávajícím oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací podle § 1924 občanského zákoníku.
Dobrý den,
omlouvám se, bohužel jsem v kanceláři jen v omezené době a jinak jsem služebně mimo, proto se mi nemůžete dovolat na pevnou linku. V případě Vaší reklamace se jedná o mechanické poškození, kdy není možné, aby s těmito vadami výrobek prošel výstupní kontrolou atd. Čára tužkou v místě kotvení příčky vruty není nic, co by bylo nutné reklamovat, jelikož je to na neviditelné ploše výrobku, na který přijde připevnit čelo. V rámci kulance a uzavření tohoto sporu jsem ochoten nabídnout Vám dodatečnou slevu ve výši 10% z ceny výrobku.
S pozdravem,
J. Hušek SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Dobrý večer,
já Vám děkuji za reakci. Je mi líto, že k tomu muselo dojít touto cestou, ale jinak se s Vámi spojit nešlo. Kolegové mi několikrát slíbili že Vám vyřídí vzkaz, jestli byste mi mohl zavolat. Chápu, že toho máte hodně, to mám v práci všichni.
Děkuji alespoň za tento vstřícný krok i když stále bych si trvala na svém, že takto bychom palandu poškodit nikdy nemohli.
Souhlasím s Vaší kompenzací,
děkuji a hezký večer
MK
Dobrý den,
dobře, dále se už domluvíme v rámci interní mailové komunikace.
Ještě jednou se omlouvám!
S pozdravem,
J. Hušek SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Díky dTestu se urychlilo vyřízení mé žádosti! Super služba, moc děkuji!!!