Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Koupil jsme si, teď už vím, že to byla chyba, přes Viagogo vstupenky na festival Tomorrowland - 2 ks, doporučil mi to jeden známý, nicméně zkušenosti ostatních jsou opačné...bohužel mi místo vstupenky přišla pouze rezervace na lístky a dle očekávání peníze za lístky nevracejí...cena obou vstupenek je skoro 1200 euro...
Důležité upozornění Toto NENÍ VSTUPENKA a neumožní vám vstup do Tomorrowlandu. V červenci obdržíte email s PDF souborem, ve kterém bude vaše vstupenka do Tomorrowlandu. Tuto vstupenku si pak vytiskněte a vezměte si ji s sebou do Tomorrowlandu. Kupující dostanou jednu e-vstupenku na osobu. V den konání akce si budete muset vyměnit vytištěnou vstupenku za pásku na zápěstí ve festivalové pokladně, která se nachází v hlavním vchodu Tomorrowlandu a ve vchodu č. 1 Dreamville. Aby vám byla vstupenka za pásek na ruku vyměněna, musíte přinést cestovní pas každé účastnící se osoby (fotokopie cestovních pasů se nepřijímají). Poznámka: Tomorrowland je pouze pro starší 18 let.
Vrácení pěněz
|
Tweet |
Společnost viagogo AG dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí.
Pokud spotřebitel zaplatil třetí osobě skrze společnost viagogo AG kupní cenu za vstupenky, je tato třetí osoba povinna tyto vstupenky v souladu se smluvním ujednáním dodat, anebo spotřebiteli vrátit peníze. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Vzhledem k výši doposud vynaložených nákladů může spotřebitel zvážit kontaktování advokáta, který by danou smlouvu a celý případ detailně prostudoval a rozhodl se spolu se spotřebitelem o dalším postupu. Seznam advokátů dostupný např. z https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.