Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4656535620438513

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2020, před 4 lety

Lenka Müllerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dostala jsem pohledávku, že dlužím 60,97 Eur za to, že jsem se u Vás zaregistrovala k placenému členství v internetové komunitě pouzesex.cz. Nikdy jsem se u Vás nezaregistrovala, e-mailová adresa viz refer. údaj není moje, což si můžete ověřit cestou Google. To co mi posíláte na tento email si nemůžu přečíst, protože se nejedná o můj email. Nikdy jsem nebyla na Vašich stránkách. Prosím napište mi jak mám dále postupovat. Uvažuji, že tento podvod předám Policii ĆR, protože se jedná o podvod. Žádám o zrušení podvodného profilu a už nechci dostávat výhrůžné dopisy, protože já jsem nikdy Vašich služeb nevyužila a ani se na Vaše stránky nepodívala a už vůbec jsem se neregistrovala u Vás k placenénu členství.


Požadované řešení

Prosím zrušit podvodný profil, který nikdo nevyužívá a žádám o ukončení zasílání výhružných dopisů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 09:31, před 4 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 15:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.