Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den od března jsem řešila zrušení satelitní televize, jednání bylo otřesné vždy jsem musela několikrát na prodejnu v Berouně protože obsluhují v T-Mobile byli neschopni!!!23.11jsem byla znovu na prodejně T-Mobile kde jsme chtěla snížit satelitní TV když ji nepoužívám takže slečna s červenýma Vlasy mi to opět nesnížila a nestalo se .naopak mi vnutila dva telefony uvrtala do paušálu když sem se jí ptala jestli cena zůstane stejná řekla že ano.po dokončení objednávky kdy jsem zjistila že místo tarifu M mám ten nejdražší tarif který mi slečna bez mého vědomí nastavila musela jsem opět vrátit a problém vyřešit.. takže podávám stížnost na slečnu myslím že se jmenuje N. má červené vlasy hubené postavy , slečna lže podává nepravdivé informace , její chování mě velice sklamalo ač jsme dlouhodobí zákazník u T-Mobile této skusenosti jsme řekla že až mi vyprší smlouva že od T-Mobile odcházím k jinému operátorovi.
Nepodání správných informací
Řešení ráda bych aby byla slečna nějak potrestána když klame a podává špatné informace zákazníkovi.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.