Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po necelých 3 měsícech od koupě tabletu se na displeji objevily 2 černé čáry přes displej.
První reklamace byla "neuznána z důvodu mechanického poškození" a v protokolu bylo uvedeno, že zboží mi bude předáno kurýrem. Po mailové korespondenci (ve které jsem se domluvil s reklamačním oddělením, že zásilku nepřijmu a budu si ji moct vyzvednout na brněnské pobočce) jsem dle domluvy odmítl zásilku převzít. Místo domluveného doručení na pobočku mi však byl následující týden tablet vhozen do nezamčené schránky s SMS zprávou od kurýra, že se v ní nachází.
Zásilku jsem zabalenou donesl na brněnskou pobočku, kde jsme společně zkontrolovali její stav. Následně jsme sepsali novou reklamaci, ve které bylo uvedeno, že tablet nejeví známky mechanického poškození. Reklamace tentokrát byla neuznána kvůli "mechanickému poškození LCD panelu".
Pro zamítnutou reklamaci jsem si přišel, bylo mi řečeno, ať zkusím mailově kontaktovat reklamační centrum a s ním se pokusím domluvit další průběh věci. Tablet jsem tedy prozatím nechal na pobočce, než mi přijde odpověď.
Reklamační oddělení však se mnou od doby, co mi kurýr hodil tablet do schránky, nekomunikuje (zřejmě proto, že jsem se vyjádřil o své nespokojenosti s jejich přístupem a přístupem dompravní společnosti).
Tablet byl celou dobu používán v pouzdře a nikdy s ním nebylo hrubě zacházeno, nevím, co jiného si můžu představit pod pojmem mechanické poškození.
Tablet Joyplus M78E - car edition, Android 4.0
Oprava vadného displeje.
Komunikace ze strany reklamačního oddělení, které hraje mrtvého brouka.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí v této době prodávající, který by se měl zabývat stavem výrobku v době převzetí. Mohlo se jednat o závadu, která nebyla viditelná pouhým okem, ale v průběhu užívání se projevila.
Společnost CZC.cz s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.