Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46573Balík do UK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2020, před 4 lety

Tereza Gregorová

Znění stížnosti

Dne 5.11. mi byla odeslána zásilka do UK. Kde dva dny potom byla "prý" údajně odeslána letecky do Velké británie. Kontaktovala jsem Parcel tady a balíček nemají v systému dokonce jsem šla osobně do Royal Mail, jestli není tam odpověď balíček není v systému. Poslední místo, kde balíček může být je v Praze na letišti. tkz. (celní pošta). Už jsem se, ale kontaktovala s jednou paní a ta mi řekla, že tam balíček není, že byl exportován do UK. tak já nevím.. snažím se balíček najít, ale tenhle systém stojí opravdu za ** Můžete mi prosím poradit, kde může balíček být, když mám napsané jako poslední místo: PRAGUE 120 (CZECH REPUBLIC). Má mi přijít ještě jeden balíček a doufám, že se nestane podobná situace, navíc balíček by bylo lepší odelsat zpátky. děkuji za odpověď T.


Produkt

Balíček, UK


Požadované řešení

Chci dostat svůj balíček


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 14:37, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.