Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46574Nedostatek zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2020, před 4 lety

Martin Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 28,11 jsem navštívil hrušku ve Vřesině na ul osvobození a není to poprvé co se to stalo ale hodinu a půl před zavíračkou prodavačka na úseku salámy měla skoro vše sklizeno a vytahovat nic nebude jelikož je sobota a neděle je zavřeno prosím o nápravu. Kdyby to bylo půl hodiny před koncem nic bych neřekl ale hodinu a půl. když vidím kolik lidí tu ještě bylo před nedělí kdy není otevřeno je to nesmysl.Nashle


Požadované řešení

mít zboží na pultu a ne v chladničce schované


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 15:12, před 4 lety

Z ustanovení § 434 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, plyne, že pokud podnikatel nabízí určitý sortiment, měl by mít spotřebitel umožněno tento sortiment zakoupit po celou otevírací dobu provozovny. Pokud je potřeba prodejní pult masných výrobků podrobit důkladnějšímu čištění nebo je třeba zboží delší dobu balit, je pochopitelné, že tato část prodejny nebude funkční např. v poslední hodině otevírací doby. Tato doba by měla být v ideálním případě fixní (tzn. např. "poslední objednávku přijímám 60 min. před zavřením provozovny") a podnikatel by měl informaci o tom uvést nejlépe takovým způsobem, aby o ní informoval spotřebitele ještě před tím, než ten vstoupí do provozovny.

Doporučujeme se v této věci obrátit primárně na vedoucího prodejny, nebo dále na jeho nadřízeného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.