Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den dnes 28,11 jsem navštívil hrušku ve Vřesině na ul osvobození a není to poprvé co se to stalo ale hodinu a půl před zavíračkou prodavačka na úseku salámy měla skoro vše sklizeno a vytahovat nic nebude jelikož je sobota a neděle je zavřeno prosím o nápravu. Kdyby to bylo půl hodiny před koncem nic bych neřekl ale hodinu a půl. když vidím kolik lidí tu ještě bylo před nedělí kdy není otevřeno je to nesmysl.Nashle
mít zboží na pultu a ne v chladničce schované
|
Tweet |
Z ustanovení § 434 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, plyne, že pokud podnikatel nabízí určitý sortiment, měl by mít spotřebitel umožněno tento sortiment zakoupit po celou otevírací dobu provozovny. Pokud je potřeba prodejní pult masných výrobků podrobit důkladnějšímu čištění nebo je třeba zboží delší dobu balit, je pochopitelné, že tato část prodejny nebude funkční např. v poslední hodině otevírací doby. Tato doba by měla být v ideálním případě fixní (tzn. např. "poslední objednávku přijímám 60 min. před zavřením provozovny") a podnikatel by měl informaci o tom uvést nejlépe takovým způsobem, aby o ní informoval spotřebitele ještě před tím, než ten vstoupí do provozovny.
Doporučujeme se v této věci obrátit primárně na vedoucího prodejny, nebo dále na jeho nadřízeného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.