Společnost


Robert Grochol

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4658Nedodržení 30denní lhůty na vyřízení reklamace, neakceptování odstoupení od smlouvy při třetí reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2014, před 10 lety

Jan Koudelka

Znění stížnosti

Vážení.
Obracím se na vás s následujícím problémem:
Níže zmiňovanému jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci a to na třetí s totožnou závadou, respektive na čtvrtou, kde při první reklamaci nebyla závada prokázaná. Telefon jsem odeslal 9. 9. 2014 a subjektem byl přebrán do vlastních rukou následující den a to 10. 9. 2014. K telefonu byl přiložen průvodní dopis, kde jsem jednoznačně žádal o odstoupení od smlouvy. Prodejce jsem telefonicky kontaktoval ohledně informaci skrze reklamaci dne 13.10. 2014 a byl jsem ujištěn že telefon mi odeslal na zpět dne 10. 10. 2014. Natož mi následující den přišla SMS od České Posty že od zmíněného podnikatele převzala zásilku pro mě. Tak jsem se rozhodl zásilku nepřevzít, jelikož za prve nebylo akceptováno moje odstoupení od smlouvy a zadruhé se domnívám, že subjekt nedodržel ani 30ti denní lhůtu na vyražení reklamace.
Předem děkuji za jakoukoliv pomoc či radu.


Produkt

Sony Xperia J


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2014 16:39, před 10 lety

Převzal-li prodávající zboží do reklamace dne 10.9.2014, poslední den pro vyřízení reklamace případnul na 10.10.2014. Pokud reklamace nebyla v tento den vyřízena nebo spotřebitel nebyl informován o jejím vyřízení, vznikl mu v souladu s § 19 zákona o ochraně spotřebitele nárok na odstoupení pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.
V tomto případě je důležité, aby spotřebitel byl schopný prokázat, že došlo k odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 10:26, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.