Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dne 29.11.2020 sem nahlásil poruchu na pevném připojení internetu můj první hovor se uskutečnil před sedmnáctou hodinou kdy my bylo řečeno že technik se mi ozve dyz sem volal po hodině a půl znovu tak my operátorka poté operátor udělil že to má technické oddělení které nato má tři dny a že oni nejsou kompetentní to dál řešit poté my to zdelili další dva operátoři a dyz sem se tedy roscilil že ať to vysvětlí pěti letému dítěti a optal sem se jeslí má operátorka děti tak my bylo uděleno že ano dokonce práci kdy má pracovní dobu a zdelila mi že mám dítě dát spát a číst ji pohádky cos považuji za drzost a další drzost je dyz my stín operátoři třikrát za sebou praští a dále se nebaví oni kteří by to meli řešit a ne se takhle chovat proto žádáme o napravu
Žádám o napravu problémů a zaslání technika na místo a to Pondělí hned nejkratší době a provozně i služby a kompenzaci za tu dobu co to je nefunkční
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.