Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46590Dětské kupé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2020, před 4 lety

Jana Kazmar

Znění stížnosti

Dobrý den,

Již po několikáté jsem se dostala do situace, která mi je krajně neprijemna.
Jezdíme s vámi pravidelně (spoj Praha- Vídeň), a je-li to možné, tak jedeme v dětském kupé. Pokud jsou však lístky vyprodané, tak se nedá nic dělat a ačkoliv máme 1,5 roku staré dítě, tak s ním prostě jedeme tam, kde máme místo. Bohužel ostatní rodiče to zřejmě vidí jinak.
Právě sedím v dětském kupé (v době, kdy zase po celé Evropě rostou počty nakažených Coronavirem) a je zde 5 dospělých a 4 děti. My zde máme zakoupena 3 místa, pak další maminka s dítkem 2 místa. Další maminka s dítětem si zcela suverénně koupila poslední místo sem a další do jiného kupé. Předem pochopitelně počítala s tím, že pojede i s dítětem v dětském kupé (ditku jsou asi 3 roky). Dále asi 5 minut za Prahou prisel další tatínek s dítětem.
Za současné situace se snažím minimalizovat riziko nákazy a tohle mi je opravdu velice nepříjemné. Nebylo mi to nijak příjemné ani za normální situace (prostě když si nestihnu koupit lístky, tak nám smůlu), a teď nevím, co mám dělat. Nechci vyvolávat konflikt a myslím, že tohle by měl kontrolovat a řešit vlakový personál. A to i bez upozornění cestujících. Spočítat počet cestujících v kupé není problém a vlakový personál je rozhodně v pozici, kdy může nakázat, aby jel každý tam, kde má. A to i právě s ohledem na současnou situaci.
Budu ráda nejen za odpověď, ale především i za reálné řešení dané situace. Jak jsem psala již na začátku, zdaleka se nejedná o ojedinělý případ, spíše je to pravidlem.


Požadované řešení

Personál by měl trvat na "zasedacím pořádku". Vím, že v přepravních podmínkách je uvedeno, že v kupé mohou jet i další osoby, pokud se zeptají nebo tak nějak. Ale většinou se ti lidé neptají. Prostě mají dítě a tak tam dle svého názoru smí resp. pojednou. Nevím, jak by se na mě tvářili cestující s jiného kupé, kdybych tam jenom tak přistoupila , protože zrovna tam chci být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 06:59, před 4 lety

Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.

Dopravce si dle přepravních podmínek společnosti rovněž vyhrazuje v souladu s příslušnými právními předpisy právo na změnu sedadla.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 15:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.