Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#46591Upomínky za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 4 lety

Soňa Kubičinová

Znění stížnosti

Má objednávka - při zjištění "platba předem", nikdy neplatím předem - platba nebyla provedena - předpokládám že z toho důvodu zboží /8 roušek/ nikdy nedorazilo! Firma si dovoluje zasílat upomínky plateb za nedodané zboží. Jejich podmínku platbu předem jsem neakceptovala, zboží ani nebylo dodáno, tím to pro mě končí. Podvodná firma?


Produkt

8ks respirační rouška KN95, údajně za 1992,- Kč. Dle upomínkové Fa.


Požadované řešení

Z mé strany nezaplaceno předem, respirační roušky nedorazily, není co řešit. Naštěstí...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 06:32, před 4 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil (způsob uhrazení zboží byl v provedené objednávce sjednán při doručení na dobírku), má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2020 10:08, před 4 lety

Dobrý den, paní Kubičinová,

děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Zprávu o úhradě prosím ignorujte, došlo k omylu. Vaše objednávka byla zrušena již v dubnu tohoto roku a samozřejmě není potřeba nic platit.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za chybně zaslanou zprávu.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:06, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.1.2021 00:47, před 4 lety


Soňa Kubičinová

Hodnocení:

Komentář: Omluva od společnosti mi stačí k uzavření případu.