Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Má objednávka - při zjištění "platba předem", nikdy neplatím předem - platba nebyla provedena - předpokládám že z toho důvodu zboží /8 roušek/ nikdy nedorazilo! Firma si dovoluje zasílat upomínky plateb za nedodané zboží. Jejich podmínku platbu předem jsem neakceptovala, zboží ani nebylo dodáno, tím to pro mě končí. Podvodná firma?
8ks respirační rouška KN95, údajně za 1992,- Kč. Dle upomínkové Fa.
Z mé strany nezaplaceno předem, respirační roušky nedorazily, není co řešit. Naštěstí...
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil (způsob uhrazení zboží byl v provedené objednávce sjednán při doručení na dobírku), má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kubičinová,
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Zprávu o úhradě prosím ignorujte, došlo k omylu. Vaše objednávka byla zrušena již v dubnu tohoto roku a samozřejmě není potřeba nic platit.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za chybně zaslanou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Omluva od společnosti mi stačí k uzavření případu.