Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes 30. listopadu v 9:40 jsem telefonoval s lékařem, a ze strany operátora mně byl hovor násilně ukončen, ačkoliv jsem měl kredit ještě 48 Kč. Následovala SMS od operátora s nabídkou přidání kreditu ve výši 50,-Kč s tím, že mně bude odečteno při příštím dobití 55 Kč. Tak o co vám jde, o tu pětikorunu co byste vydělali? Mně jste přerušili důležitý hovor s lékařem, a proč? Pro tu vaší ušmudlanou pětikorunu? ŽE SE NESTYDÍTE!!! K lékaři už jsem se následně nedovolal.
30. 11. 2020 10:14 Jiří Tým, Plzeň.
Žádám vysvětlení
|
Tweet |
Ukončení hovoru v případě, že spotřebitel nemá na čísle dostatečný kredit, je jednáním, ke kterému je společnost oprávněna. Vyplývá ze základního předpokladu úplatných závazkových vztahů mezi podnikatelem a spotřebitelem, a sice že za plnění ze strany společnosti je spotřebitelem poskytnuto adekvátní protiplnění (obvykle v penězích), jehož výše je zpravidla dopředu smluvená. Je-li jako forma, ve které bude protiplnění poskytnuto, ujednán kredit na telefonním čísle, je společnost oprávněna poskytování služby danému číslu vázat na dostatek tohoto kreditu a v případě jeho nedostatku ji neposkytovat, nebo její poskytování přerušit.
Více informací o dobíjení kreditu naleznete na https://www.o2.cz/osobni/dobijeni.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, vše můžeme společně prověřit, pokud nám doplníte také telefonní číslo, ze kterého jste volal, a výrobní číslo SIM pro ověření. Také, prosím, uveďte telefonní číslo vašeho lékaře, na které bylo při ukončeném hovoru voláno.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.