Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Deichmann, na pobočce v Klatovech jsem si zakoupila první Pánskou vycházkovou obuv Memphis one(1313411). Bohužel, po třech měsících denního nošení se prošlápla podrážka na patách (prasklá podešev)u obou bot. Šla jsem řešit reklamaci, bylo mi nabídnuto jiné zboží, popř.vrácení peněz. Vybrala jsem si opět pán. vych. obuv, té samé značky, ve stejné cenové relaci, ale jiný vzor (1311125). Byly mi nabídnuty stélky do bot, za 150 Kč, aby mi boty vydržely déle. Zakoupila jsem stélky u konkurence, ale problém se opakoval. Tentokrát se prošlápla pouze jedna bota. Tyto boty jsem nosila necelých 2,5 měsíce! V případě druhé reklamace se vedoucí pobočky chovala arogantně a prohlásila, že mi musí objednat stejný typ obuvi, protože ty samé nemají na prodejně, v rámci reklamce. Druhou variantu, vrácení peněz mi ani nesdělila. Chtěla jsem vrátit peníze, ale boty byly odeslány k rekl.řízení, doba trvání 30 dní, OK. Byla jsem nucená si koupit boty u konkurence, protože denně bosa chodit do práce nemohu. Odpověď po 30 dnech, vnucené nové stejné boty(1311125). Krásné je, že mám prodlouženou rekl. lhůtu do 3.7.2016. O tyhle nové boty jsem nestála. Uvedeným postupem si však prodejce moji náklonost nezískal.
Pánská vycházková obuv, Memphis one 1311125 - prasklá podešev
Při druhé reklamaci, se stejným důvodem reklamace vrátit kupní cenu obuvi a nevnucovat potřetí tentýž výrobek.
|
Tweet |
Předpokládáme, že smlouva byla uzavřena již za účinnosti nového občanského zákoníku, tj. od 1.1.2014. Zákon v ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku stanoví postup, který se uplatňuje v případě tzv. nesplněné jakosti při převzetí. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Z výše uvedeného je partné, že odstoupení lze uplatnit až v případě, kdy reklamaci není možné vyřídit v zákonné lhůtě jiným způsobem. Jiný režim ovšem nastává po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci.
Vážená paní Křížová Schödlbauerová,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu.
Celou záležitost necháme prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Klatovech.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail) na náš e-mail
service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Společnost Deichmann nám sdělila, že záležitost byla prošetřena a následně vyřešena. Spotřebitelka nám ovšem již další komentář neposkytla. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.