Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#46600Vyuctovani pausalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 4 lety

Jiří Čižmár

Znění stížnosti

Problem s vyucotvanim za poslednich par mesicu uctovan roming a castky ktere prevysovali 3000kc kdy mi bylo prepocitano vyucotvani a receno ze sleva za zarizeni ktera mi byla dana za to ze jsem vyuzival predchozi roky , nebude uctovana pokud dojedu smlouvu do konec a predbezne se nerozhodnu odejit a ted mi prijde castka 5470 kc i s nauctovanou slevou za zarizeni .Mel jsme pausal za 1700 a platil jsem pravidelne i presto ze mi nefungovalo volani a sms pres 2500 , 3000kc castky .Chovani k zakaznikovi co Vam zaplatil cca 30000kc rocne a nekolik let jsem u Vas byl , je neskutecne .V listopadu 20 mi koncila smlouva a pausal uz mi nefungoval po 10 listopadu kdy mi prislo cislo pro pretazeni k jinemu operatorovi a tak platim za neco co mi ani neslo jako pausal v Nemecku kdy mi neslo volat psat sms a ja to u Vodafonu resil online nikdo mi nevolal neresil to nez se to zaclo resit online na stiznostech.


Produkt

tarif Red naplno , cislo +420 776 558 755


Požadované řešení

Zpetne podrobne vyuctovani za posledni 2roky seznam produktu ktere byli nauctovany navic , odectena sleva na zarizeni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 10:02, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by taktéž uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2020 14:30, před 4 lety

Dobrý den, pane Čižmáre,
rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na pece@vodafone.cz nebo poštou přímo na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkujeme. Lenka Pilná, Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2020 14:13, před 4 lety


Jiří Čižmár

Dobry den zajima me jak to hodlate resit , pri opakovanem problemu a neustalemu reseni z me strany problem stale trval , kazdy mesic castky ktere byli daleko nad castkou pausalu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2020 10:05, před 4 lety

Dobrý den, pane Čižmáre, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval na e-mailové adrese pece@vodafone.cz nebo poštou přímo na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 11:53, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2021 10:24, před 4 lety


Jiří Čižmár

Stále se řeší napsal jsem opět email , poslední částka opět byla snížena už po šesté i přesto že tarif nefungoval , vše je zaplacené a teď čekám na postavení se k tomu ze strany společnosti Vodafone.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2021 09:03, před 4 lety

Dobrý den, pane Čižmáre, jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Věřím však, že se celá záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:12, před 4 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 16:01, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.